Gwarancja i zwroty
Wymiana i zwrot towarów dobrej jakości
- Jeżeli nie odpowiada Ci zakupiony produkt (kolor, rozmiar, model produktu itd), masz prawo do zamiany lub zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych. Jeśli sprzedawca nie ma towaru do wymiany w magazynie - zwracana jest pełna kwota zapłacona za towar (koszt wysyłki pokrywa klient).
- Prawo do anulowania zamówienia nie dotyczy towarów znajdujących się na liście towarów nie podlegających zwrotowi Republiki Litewskiej (np. Skarpetki, bielizna). Prawo do anulowania zamówienia nie dotyczy również towarów wykonanych na specjalne/indywidualne zamówienie klienta (ceramika/tekstylia z projektem klienta, zdjęciem, tekstem, wybraną nazwą, numerem itp .; wszystkie grawerowane produkty z tekstem/imieniem klienta i inne).
- Jeżeli kupujący nie odbierze towaru z paczkomatu lub towar nie może być dostarczony, jest on ponownie wysyłany do sprzedawcy, a środki pieniężne zwracane są po potrąceniu opłaty za dostawę.
Towary zakupione w sklepie elektronicznym Prezentyplus.pl można zwrócić:
Wysyłając je do nas wybranym przez Ciebie sposobem. Do przesyłki należy włożyć wypełniony formularz zwrotu. Zwracany towar powinien być w oryginalnym opakowaniu, w tym samym zestawie. Zwracany towar musi być bezpiecznie zapakowany, aby nie został uszkodzony podczas transportu.
Adres zwrotny: ZIPAS/Prezentyplus, ul. Kasztanowa 44, 05-816 Michałowice-Wieś, +48696413450
Koszty wysyłki pokrywa klient.
Jeśli klient życzy sobie zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt - przelewu dokonamy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru do e-sklepu i sprawdzenia stanu towaru.
Jeśli klient życzy sobie wymiany zwracanego produktu na nowy, wyślemy go w ciągu 2 dni roboczych.
Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.
Reklamacja
W przypadku braku terminu gwarancji jakości towaru, konsument może zgłosić reklamację w rozsądnym terminie, nie później jednak niż w ciągu dwóch lat od dnia sprzedaży towaru.
Jeżeli okres gwarancji ustalony przez sprzedawcę lub producenta jest krótszy niż 2 lata, konsument ma prawo zgłosić reklamację w wyznaczonym okresie gwarancyjnym.
Gdy ustalony okres gwarancji jest dłuższy niż 2 lata - reklamacji można dokonać w wyznaczonym okresie gwarancji. UAB „Baltic Ambition” zobowiązuje się do zwrotu zapłaconych pieniędzy za towar o niezadowalającej jakości, jeżeli zła jakość towaru przejawia się wadą fabryczną lub niezgodnością ze specyfikacjami podanymi przez producenta. Każdy klient, który otrzymał towar wadliwy lub niskiej jakości, powinien skontaktować się z nami za pomocą wskazanych danych kontaktowych. Możemy wymienić produkt na analogiczny lub zaoferujemy produkt podobny. Jeżeli klient nie wyrazi zgody na przyjęcie analogicznego towaru, zwrócimy pieniądze na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność.
W przypadku reklamacji towaru złej jakości pokryjemy także koszty przesyłki. W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym mailem - info@prezentyplus.pl. Zobowiązujemy się jak najszybciej wymienić taki towar na właściwy i pokryć wszystkie koszty przesyłki lub zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych.
Informacje dodatkowe i kontakty
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania związane z gwarancją i zwrotem towaru mailowo: info@prezentyplus.pl lub telefonicznie: +48 22 104 43 02.
Zapytania lub skargi dotyczące usług lub towarów zakupionych na naszej stronie internetowej można kierować do Państwowego Urzędu Ochrony Praw Konsumentów (plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, e-mail uokik@uokik.gov.pl, tel. +48 22 55 60 800, (strona internetowa www.uokik.gov.pl).